Malo me zbunjuje ta reč TURBO. Koliko ja znam ona znači nešto brzo, nešto ubrzano, nešto puno energije. Pa kako onda jedna krućna rasksrnica u kojoj je inače dozvoljena brzina 50kmh, možđe biti TURBO. Jel to važi samo za one bahate koji jurcaju svuda po bulevarima i drugim ulicama..
Malo me zbunjuje ta reč TURBO. Koliko ja znam ona znači nešto brzo, nešto ubrzano, nešto puno energije. Pa kako onda jedna krućna rasksrnica u kojoj je inače dozvoljena brzina 50kmh, možđe biti TURBO. Jel to važi samo za one bahate koji jurcaju svuda po bulevarima i drugim ulicama..
Mislim da bi bilo najcelishodnije da nam pravila korišćenja kružnog toka objasni naš vajni gradonačelnik Djurić. On kada nam objasni, mislim da nam kružni tok više neće ni trebati.
Za nase vozace nije ni onaj obican kruzni tok a kamoli ovaj turbo. Nego propustili ste priliku da napravite fontanu u sredini da bljasti u duginim bojama i da se iz zvucnika pusta turbo folk. Tad bi bila prava turbo raskrsnica i Bugarski turisti bi dolazili da je vide.
Ozbiljnom pitanju sledi ozbiljan odgovor. U svakom kruznom toku, osim onog sa jednom trakom je dozvoljeno prestrojavanje, inace bi moglo da se dogodi da se satima vozite ukrug. :) "Ukoliko se radi o kružnom toku sa više saobraćajnih traka, prilikom isključenja iz kružnog toka važno je da se na vreme, pre isključenja, prestrojite u krajnju desnu saobraćajnu traku kružnog toka, kako bi to isključenje bilo maksimalno bezbedno. Obavezna je upotreba migavca. Ukoliko želite da se isključite iz kružnog toka koji ima više saobraćajnih traka, a vi se ne krećete krajnjom desnom trakom, ne smete se isključiti ako biste pri tome ometali vozilo koje se kreće trakom koja je desno od vaše i nastavlja kretanje kružnim tokom; u tom slučaju, to drugo vozilo ima prednost, morate ga najpre propustiti. Svaku promenu saobraćajne trake u toku kretanja vozila kružnim tokom, odnosno, prestrojavanje u levu ili u desnu traku u odnosu na onu kojom se trenutno krećete, treba uraditi na bezbedan način, tek kada se uverite da ne ometate vozilo koje se već kreće trakom u koju nameravate da se prestrojite i uz obavezno korišćenje migavca. Isto se odnosi na kretanje bilo kojim putem sa više saobraćajnih traka." Uopsteno, voznja u kruznom toku je pravilo desne strane. Dakle, prestrojavanje je dozvoljeno. Srecna voznja. :)
Znači sad ako sam hteo da se u kružnom vratim nazad drugim smerom, moram ići skroz do semafora ... Umesto da koristim spoljnju traku za to, jer oni tamo neće hteti da stanu, oni su u fazonu da ja izlazim ... U tim situacijama ovo je obrnuto od turbo
Kako stvari stoje, a neko je ovde već primetio, ovaj kružni tok je samo da bi se iz smera Bulevara lako stiglo u Promenadu (naravno i izgleda usput opralo 3 miliona €).
Mislim da je sada došlo vreme za kružni tok na uglu Stražilovske i Miroslava Antića. Tu je to nephodno, jer bi rešilo više teškoća u saobraćaju. Na primer: stići od Radničke do pumpe u M.Gorkog je gotovo nemoguće, jer je Sutjeska jednosmerna od M. Gorkog, a iz Stražilovske je zabaranjeno skretanje levo u M. Gorkog. Zatim, iz Vojvođanskih brigada je nemoguće otići u centar, bez vožnje okolo-naokolo. Pristup novoobnovljenom Radničkom univerzitetu je moguć samo iz jednog pravca.
Gde je u ovom spileraju staza za bicikliste? Ili su biciklisti proterani iz ovog kraja? Turbo kruznhak samo za turbo mafiju? A posto oni ne idu ni pesice (juuu!?! Ta kako se ide peske?!?) kretanje pesaka nije ni regulisano ni prikazano. Ili ce pesaci da stopiraju pre turbo toka da ih neko preveze na drugi kraj ?
da je saobraćaj funkcionisao i u vreme radova i pregradjivanja dobre stare traskrsnice . Većih smetnji nije bilo u toku radova kako smo očekivali.Da ne pričamo ništa o novoj dok je ne probamo.
Ovo je bila najfunkcionalnija raskrsnica u gradu. Radila je bez zastoja za vozila i pešake. To su stari dobri stručnjaci projektovali. Onda se neko dosetio da stavi semafore, uspori saobraćaj i sve pokvari Sad još kružni tok Ito turbo Al će biti krkljaca i udesa. Preporučujem da samo ovako nastave!
a pre i posle kruznog semafori! znaci saobracaj ce se ubrzati tacno nista! jedino sto cemo nakon semafora imati malo komplikovanije raskrsce tj kruzni tok, nego pre
Koliko vidim pešačkog prelaza više nema, znači pešaci ili da da prelaze kod aps.doma ili na Bulevaru. I ranije je bilo pretrčavanja kod Promenade iako je pešački prelaz bio relativno blizu, tek će sad biti pretrčavanja.
Овај је малко другачији јер има три крака тј излаза. Плус за десно скретање постоји одвојена трака ван кружног. Мислим да је добро решење јер ће у самом кружном бити мање возила. Плус су пешачки прелази даље од кружног тока што је стандард на западу да се не би блокирао саобраћај у самом кружном току због пешака.
Raskrsnica ista kao pre, sa dodatkom polukružnog okretanja, sve ostalo apsolutno isto. Skretanje u Fruškogorsku i kretanje pravo u Cara Lazara na bivšem prelazu ni ne ulaze u kružni tok.
"ha ha". Da si pogledao bar jedan od videa shvatio bi da ti je komentar izuzetno glup. U Turbo kruznom toku ne mozes da se "vrtis u krug", moras da izadjes - osim ako zelis da posle "vrtnje u krug" popravljas vesanje na automobilu.
Dakle, turbo KT ima neku vrstu zaštite od budala, što nije tako loše. Međutim kada se Srbin na početku ne prestroji u odgovarajuću traku, biće veselo u KT kada počnu da preskaču one bankinice. Živi bili pa videli.
...se boji samo dve stvari u zivotu. Svega i svacega.
Das mu resenje da ima savrsen saobracaj, das mu raskrsnicu gde samo idiot moze napraviti udes a on jadan se boji i sto je jos najgore- pljuje po tome a ni probao nije...
Verovatno su tako gadni bili i pojavom prvih semafora???
Opwt besmisleno bacanje novca. Ovo je bila jedna od retkih raskrsnica koja je stvarno odlicno funkcionisala. Mogli su se semafori malo uskladiti, ali sve ostalo je bilo jako dobro. Bez guzve, bez zastoja ... jos malo bacenih para.
Kao neko ko živi ovde, mogu da kažem da je preći ulicu prilično rizičan potez, vozači koji namerno jure i k**** se, cak i pored pešačkog prelaza. Nema nama spasa
I? Ovakav kruzni tok je trebao na Bulevaru a ostaviti ono sto funkcionise. Domaci naprdni zbirovi sjebali referat Beogradu pa stigla ovakva direktiva gde da se gradi. Bas da vidim kada pocnu naduvani i pijani prepotentni klinci da se premisljaju na koju ce stranu. Trebala je i ograda za svaku traku.
Jedva čekam da vidim ove što u spoljnoj traci kružnog toka voze do trećeg ili četvrtog izlaza. Većina vozača u Srbiji radi sopstvene sigurnosti ne koriste unutrašnju traku kruznog toka.
Ako vozac vec mora da pre "turbo s..nja" izabere pravac, cemu onda to "kruzenje"? Pa zar nije bolje da ide pravo, izabranim smerom, nego da "polukruzi"? I sta ce raditi onaj koji ne zna pola kilometra ranije da treba da "odabere pravac"? Vozice do sledece normalne rasrsnice, pa se polukruzno okretati da nacilja zeljenu traku?!? Idiotizam!
...uletiš sa punim gasom tatinim službenim superbom, preletiš ostrvo, napraviš milion dinara štete, snime te, izađen u novinama, internet, postaneš zvezda - postave te za savetnika ministra saobraćaja jer - srbija bre!
Kod nas će se konfliktne situacije samo izmestiti da ne budu u kružnom toku nego ispred kružnog toka. Saobraćajna nekultura, inat, trubljenje, bahaćenje i glumljenje alfa mužijaka u saobraćaju je naš problem, a ne kružni tok.
Nadam se da će sugrađani koji obožavaju da spoljnom trakom skreću levo, tj. spoljnom da se isključuju na trećem izlazu u slučaju četiri (jer je tako "najsigurnije" po njih, jel' da, ne moraju nikog propuštati) konačno da nauče kako treba jer ovde ovako neće moći :)
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Novosađani, evo kako da se snađete u turbo kružnom toku koji se otvara danas
Autor: 021.rs
Novi Sad
•20.06.2023.
•23:06 > 10:21
Komentari 68
Oki doki
QQjado
QQjado
Cane
Mileva
I što nema vodoskoka.
Lala
zoki
BGD 011
Vladimir
Cvika
Samo
Samo posmatram
Nik
Garisa
Neša
Bila dobra raskrsnic
Slobo
Milan
hah
pape
Vecu seljanu i mrljavije ljude nisam do sada sreo nego u NS.
Ali bas.
nullroute
Ana
30 godina vozim
Ja sam mislila da nije.
Molim odgovor od ljudi koji znaju.
Ja
Детелинара
V.A.Lucky
Vslv
Salamander
Gibo
Mare
Stefan
@zztop
Zbogom pameti
A nije šala....
:/
Ja imam dve na mom JTD.
Da li to znaci da sam bezbedan?
zztop
Zanimljivo...
Komsa
Valjda ce doci vreme kad ce se oduzimati licence....
:D
Džabadaja
Lala vojvodjan
Das mu resenje da ima savrsen saobracaj, das mu raskrsnicu gde samo idiot moze napraviti udes a on jadan se boji i sto je jos najgore- pljuje po tome a ni probao nije...
Verovatno su tako gadni bili i pojavom prvih semafora???
Rade
Mile
Ja
Ш
Alane Oprosti
Mrk
Marta
Nedahe
Khm
Loki
Koma
Pesaci
G pen
ST
Jovo
Vozač
Fufi
B
Garisa
Realista
Vlada
/
Samo pitam
Pemzioner
Miloš
Boris
EvoOvako
Obzirom kolik ljudi ne ume da vozi kroz kružni tok, dobro nam dođe ova vrsta kružnih tokova, jer u njoj nema prestrojavanja.
Sasa
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H